vrijdag 11 mei 2012

Etalage




Mijn droom is het hebben van een eigen winkel in een prachtige nostalgisch pandje.
Mijn bolderkar staat voor de deur gevuld met een emmer met verse bloemen, het teken dat ik open ben. Binnen staat een robuuste doorleefde lange houten tafel met allerlei verschillende stoelen en de koffie is altijd klaar. Mijn creaties zijn in de winkel te vinden en achterin de winkel  ben ik bezig met nieuwe creatieve ideeën uit te werken. Klanten kunnen binnenlopen, rondkijken, voelen en ruiken.
Wat een plaatje hè ik zie het helemaal voor mij........................

Tot nu toe heb ik mijn eigen winkel, wel is waar een webwinkel maar het is een begin  en deze week heb ik in 's-Hertogenbosch bij Calle Alamo creaties van mij in de etalge mogen zetten. Het was ontzettend leuk om te doen. Calle Alamo is een winkel in natuurlijke cosmetica en enkele van mijn creaties staan in de etalage aangevuld met produkten uit de winkel.
Een plaatje is het geworden en ik ben best wel trots! Een klein stukje van mijn droom werd werkelijkheid dus wie weet................................

Calle Alamo is te vinden in de Minderbroederstraat 8a te 's-Hertogenbosch. Loop eens binnen je bent welkom.
Monique bedankt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten