donderdag 5 januari 2012

Nieuwe werkplek

Precies 1 jaar geleden ging mijn webwinkel online en nu 1 jaar later heb ik een eigen werkplek. Ik ben er best wel een beetje trots op! Het afgelopen jaar heb ik van alles gepimpt vanuit huis, beneden in de kamer of boven op zolder. Het was goed te doen maar nu ik een plek buiten ons huis heb zijn er weer meer mogelijkheden. Ik kan grotere meubels gaan doen en dingen laten staan, want het staat niemand in de weg. Thuis was het 's avonds toch prettig als de woonkamer weer vrij was. Soms bleven er meubelstukken langer staan omdat ik er nergens  mee naar toe kon. Zo heeft een hoofd- en voeteneind van een oud bed echt maanden in de huiskamer gestaan, zelfs tijdens onze verbouwing!
Ik heb nu een werkplek gevonden op een boerderij, zo'n 25 vierkante meter tussen 2 oude stallen in. Het is een ruime lichte ruimte en het voelt er erg goed. Deze week ga ik de nog opgeslagen meubels er plaatsen voor te pimpen.
Vanochtend ben ik er begonnen met werken en ik kan je zeggen het werkt heel relaxed. Ik kan makkelijk met meerdere projecten bezig zijn, heb daar wat spullen opgeslagen staan en ook dingen die af zijn. Dus kom je langs dan krijg je onder het genot van een kopje koffie/thee een goede indruk van wat ik doe.
Binnenkort komen ze van de plaatselijke krant langs voor een intervieuw. Ik zit dus in een heerlijke stroom!

1 opmerking: