donderdag 15 december 2011

"Bon Maman"jampotjes

Je kent ze vast de "Bon Maman"jampotjes, ik spaar ze al enige jaren. Gelukkig is de jam ook heerlijk, vooral de abrikozen en kersen zijn hier favoriet.
Ik gebruik ze voor verschillende dingen, als voorraadpotje, ik maak er kaarsen in voor op de tuintafel en   nu heb ik er een kerstlichtje van gemaakt, zodat de keuken ook geheel in sfeer is.

De etiketten heb ik gewoon laten zitten, de dekseltjes heb ik onder het potje geplakt. Het kleine randje wat overblijft heb ik met spagnum gevuld. Om de bovenkant heb ik een kersttouwtje gebonden, het andere potje heb ik voorzien van een rand lijm (lijmpistool) en heb daar sterretjes in gedrukt. Met waxinelichtjes erin stralen ze een prachtig licht uit.

Fijne kerstdagen!

1 opmerking:

  1. Ik bewaar ze ook altijd en gebruik ze voor van alles en nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen