vrijdag 2 december 2011

Kleuren

Ik was bij de Hema voor nieuwe handdoeken, eindelijk waren er genoeg versleten om van mezelf nieuwe te mogen kopen. Ik had mazzel 3 voor de prijs van 2. Ik stond te genieten van alle kleuren en probeerde een keus te maken. De grijs groen tinten met wit gecombineerd spraken mij erg aan. Naast mij stond een vrouw ook te kiezen. Ik sprak haar aan over de prachtige kleuren, die mening deelde ze met mij. Haar keuze werd echter beperkt, want wat ze kocht moest bij het bestaande passen! De handdoeken legde ze om en om in de badkamer en dus moest het kloppend zijn. Wat jammer zij ik tegen haar, je kunt toch gewoon mixen,laat je gevoel spreken. Misschien is dat ook wel zo, zei ze. Ze nam andere kleuren en ik dacht oh wat leuk! De vrouw ging en ik leefde me heerlijk uit; 3 voor 2 dan mocht ik wel wat extra nemen. Donker grijs, licht grijs, wit en aqua groen. Wauw wat een kado!! Net voor ik naar de kassa liep kwam de vrouw terug en ze zei:"ik pak toch de andere, dan weet ik zeker dat het klopt!"
Grappig dacht ik, ik zoek eigenlijk enthousiast uit en zie thuis wel hoe het combineert!
Thuis gekomen ben ik meteen naar mijn kast gelopen, toch wel een beetje bezorgd! Toen ik daar al de verschillende kleuren bij elkaar zag liggen werd ik helemaal blij en moest lachen, hoe zo kan het niet kloppen dacht ik!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten